Verjaardag en tentamen....

24 maart 2017

Hallo allemaal! afgelopen week was weer gezellig druk. We hebben niet heel veel gedaan omdat we volgende week ons tentamen hebben. Maandag hadden we een lange schooldag, maar 's avonds hebben we gezellig met

foooood

onze huisgenoten gegeten. Iedereen had wat gekookt uit het land waar ze vandaan komen. Zo hadden we een japanse curry met rijst, Turkse Menemen, Shupfnudeln uit Duitsland, Blueberrypie uit Finland en kaasbroodjes met frikandellen uit Nederland natuurlijk! Smaakte allemaal erg goed! Inspiratie opgedaan om thuis ook eens te gaan maken. Smaakte erg goed!

Dinsdag zijn we samen met Marie uit Belgie naar Neuchâtel en Biel geweest. Was ook een erg geslaagde dag. Ook weer lekker gegeten. We besloten om in Biel naar een restaurant te gaan. Ik heb Spätzli geprobeerd. Ik weet n

Neuchâtel

iet precies wat het is maar ik denk dat het gemaakt is van aardappel, bloem en ei. Het was erg lekker! Op restaurantSpätzli

Woensdag was het mijn verjaardag, ik ben 21 jaar geworden. Erg uitgebreid heb ik het niet gevierd vanwege het tentamen. Maar dat komt nog wel. Wel erg veel berichten en lieve kaarten gekregen. En Anna Sjoukje had wel een leuk cadeau voor me gekocht. Woensdagavond ben ik naar de indoor cycling les geweest van de universiteit, was erg lekker om even sportief bezig te zijn. Wel erg pittige les, moet wel weer wat conditie opbouwen haha.

Donderdag hadden ik school tot 11.00 uur en daarna thuis verder gegaan met leren. Donderdagavond was de bijeenkomst van de International Students Bern. We hebben Filipijns gegeten en daarna was er een presentatie over de Filipijnen. En het was ook gewoon gezellig. Vandaag zijn we weer vrij maar er staat ons nog veel leerwerk op de planning. Dit weekend daarom ook maar geen uitjes helaas... Wij gaan ook naar Inselspitalverjaardagkaarten

We gaan er eerst voor om de toets te halen!!

1. Tjitske:
    24 maart 2017
    Die tentames haal jij wel. Wat weer een verhaal super. Wanneer begin je nu in het z.h daar te stage lopen dan .of moet je dan eerst bepaalde tentames halen om daar te komen. Veel s6 deze week gr uit het verre fryslan.liefs Tjitske
  2. Annemijn:
    24 maart 2017
    Dankjewel Tjitske! Ik begin 24 april pas met stage, duurt nog wel even Haha. Nee hoor tentamens hoeft niet. Maar de stage is maar 12 weken en we moeten eigenlijk 20 weken vullen. Daarom gaan we nu eerst nog naar school Liefs Annemijn
  3. Aukje:
    24 maart 2017
    Wat weer gezellig om te lezen .een leuke groep om met elkaar te eten. Zo eet je nogeens iets byzonders. Succes met het tentamen . Fijn weekend en tot schrijfs. Liefs van ons. X
  4. Dijkstra:
    24 maart 2017
    Dank voor je mooie verhalen Annemijn, erg leuk om te lezen. Groetjes van ons en fijn weekend
  5. Hennie:
    25 maart 2017