Reacties
Reacties 51 - 57 van 57
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jildou | Nog veel plezier bedoel ik!! | 7 feb. '17 |
| Jildou | Nog veel dropke❤️ | 7 feb. '17 |
| Roelie Zietsma | Hallo Annemijn. Heel veel succes en plezier daar in… | 4 feb. '17 |
| Hennie | Hoi Annemijn, Fijn dat de reis goed is verlopen. Jou… | 4 feb. '17 |
| Dieuwke de Vries | Mooi dat jullie goed en wel daar zijn aangekomen.… | 4 feb. '17 |
| Tjitske | Wat super dat jullie goed zijn over gekomen. Maak… | 4 feb. '17 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… | 1 jan. '17 |

- Hennie: Afscheid nemen is altijd…
- Els Mul: Prachtig verhaal weer. Wat…
- Johan en Tineke.: Hey Annemijn. Wat heb je…
- Dijkstra: Dank je wel Annemijn voor…
- Ome Nico: Goh Annemijn wat een mooie…
Alle reacties »