3 februari 2017 - Schiphol, Nederland
Deze foto werd gemaakt op 3 februari 2017 in Schiphol, Nederland met een Apple Iphone 5S.
- Hennie: Afscheid nemen is altijd…
- Els Mul: Prachtig verhaal weer. Wat…
- Johan en Tineke.: Hey Annemijn. Wat heb je…
- Dijkstra: Dank je wel Annemijn voor…
- Ome Nico: Goh Annemijn wat een mooie…
Alle reacties »